mandag den 25. juli 2011

Når vejret kommer til kort



Ferievejret opfordrer til indendørs sysler. Jeg har kastet mig over mine utallige bunker af papir og karton, og det er der kommet nogle kort ud af. Fornemmer man et blomstertema? Jeg tror det.



Kortene er enkle, som jeg bedst kan lide dem...ikke for mange detaljer, men nogle få, forhåbentligt velvalgte. Nuancerne er blålige og grønlige...når nu ikke vejret lige er til strand, sol og vand må de smukke sommerfarver findes andre steder. Godt, jeg har rigeligt af dem i gemmerne.



4 kommentarer:

Lea sagde ...

Åh, dine kort er altid såå flotte. Jeg slår paraplyen op og går ud, også dejligt.

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Tak, Lea P.! Ja, heldigvis er der regntøj og gummistøvler at trække i, når det bliver for slemt...men vejrudsigten ser vist efterhånden lidt mere lovende ud...selvfølgelig, når ferien lakker mod enden. :-D

Birte sagde ...

Pæne kort,kan man bestille, jeg kunne godt bruge det nederste lilla med blomster.
ing

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Birte, det lilla er desværre blevet sendt med en fødselsdagshilsen...ikke til dig, altså! :-D Men jeg kan sagtens lave et næsten magen til.